[ 30minuters shopping. Det ni! ]


Jaha... Jag gick ut för att göra NÅNting.
Tog mig den 5 minuterspromenaden till Gränby centrum för att kolla om jag hittade nya skor eftersom jag inte kan vistas ute när det regnar med dom skorna jag har.

Men det jag inte hade planerat var att hitta nya efter en halvtimme, i andra butiken jag gick in i.
Så det var ju bara att pinna hem igen sen då..

Så DET är vad jag gjort av denna dag! Shoppat skor på en halvtimme...
Skönt på ett sätt då jag verkligen hatar att köpa skor...
Men det hade ju inte skadat att åtminstone vara där nån timme.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hatar att köpa skor?! Hatar?!?!?!

Är du galen? ;)

Finns ju faktiskt inget bättre. Eller jo, att äga skorna så klart. =)

2010-06-19 @ 22:01:23
URL: http://annaOhlen.blogspot.com

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback