[ Bröllopslördag ]



Jag vill ha min grejjor NU! Jag vill inte vänta ett par veckor! Arghhh!!


På lördag är det den 19/6. Verkar som att Alla ska gifta sig då för övrigt.
Vickan&Boxer-Robert och jag vet iaf 3 st par och vi såg en massa möhippor i lördags också.
Visst- man vet ju inte när Dom ska gifta sig, men det skulle kunna vara den 19e. Vem vet?

Eller man kanske inte har möhippor/svensexor så pass nära inpå bröllopet..?
Ja jag vet då inte, och ska aldrig gifta mig, så har ingen nytta av den infon egentligen.
Eller åtminstone inte tala om för nån. Jag vägrar ha en möhippa! Den saken är iaf klar!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback