[ Det är sommar! Vi lättar från marken! ]






THIS is nostalgia shit! :)
Fan vad jag älskade den här när jag var liten. Hahah..
Har fortfarande kvar mitt gamla kasettband med dom (Ok då, brorsans för att vara exakt. Förlåt Mange..)
Nästan så man vill lyssna på dom andra goa låtarna nu bara för det..



Imorn ska jag faktiskt vara lite annorlunda serni. Jag ska grilla lime-marinerad lax faktiskt!
Vart så jävulskt sugen på det på jobbet idag, så jag bestämde mig för att grilla det imorgon.
Kände mig inte nå speciellt överdrivet sugen på en stor flinta eller entrecote eller vad man nu grillar..

Men... Det är ju bara ett litet problem..

Vad fan ska jag ha för sås till!??
Har inte så mkt ingredienser hemma, och jag har Ingen lust att springa iväg till affären nå mer idag!
Det lutar åt en vanlig "tråkig" cremefraichesås med lite citronpeppar i, tror jag..


Trevlig midsommar på er!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Har du sweetchilisås hemma?

Du vet såndär stark?

Det är gott att blanda med cremefraiche till en kall sås.

Även gott att göra en kall limesås med lime,cremefraiche och lite flytande honung,ELLER om du har fetaost hemme så kan du blanda det med cremefraiche och lite kryddor.

Hoppas du kommer på nåt.

Man klädde midsommarstången igår och själva firandet är inte förrän på lördag.Midsommardagen inte midsommarafton.

2010-06-24 @ 21:31:21
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback