[ Farfar och chokladasken ]


Sitter här i min "ensamhet". Dricker kaffe och lyssnar på p3. Väntar på programpunkten Christer.
Om jag fattat rätt på Christers förstasida så är ämnet idag  'Gamlingarnas exter' .
Jag har mailat in om min farfar som inte kunde hålla sig ifrån chokladasken, och tog till egna knep för att inte farmor skulle märka det ;) Rätt smart egentligen..

Jag väntar även på att systeryster ska vakna. Börjar bli ensamt att inte ha nån att prata med, fast man HAR sällskap! Vi låg och pratade till halv 5 imorse. Riktigt mysigt :)

VAKNA NU MIMI!!


Kommentarer
Postat av: luffi

heheh faktistk så är det itne EH shorts!! hehe många som trott det men det är Von Douch!! hehe

2010-06-30 @ 15:02:15
URL: http://www.luffi.se

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback