[ Jag ska ta stan med storm ]


Idag ska jag knalla ner till stan.
Ska traska runt i lite affärer som jag inte har här vid mig.
New Yorker, Holmlunds, Cubus- you name it...
Jag hoppas hitta Nåt på Cubus och Holmlunds, för där är så sällan man är in.
Och Holmlunds har ju alltid såna där roliga reor längs väggen!

Ska man kanske svänga förbi 'hemma' också och tatuera sig igen, om Wille är hemma..
Vågar jag det...? Är ju inte helt hundra på motivet, endast stället, och det motivet jag har som alternativ passar inte på stället, så då är jag ist inte helt hundra på stället...

Ehhh confused...

Med andra ord... Jag är alltså inte hundra på nånting insåg jag nu då haha.
I'll pass!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback