[ Kill me! ]


Näe alltså nu tror jag fanemej att jag dör!
Var nyss ner och köpte cigg, och fann en lapp på dörren på den porten jag numera använder sen kräk-incidenten förra helgen   "Låset trasigt, använd A-porten"

Nu är jag alltså tvungen likförbannat att använda den där vidriga porten efter kl 21.00!!
Nog för att dom nu nästan är borta, men jag tvivlar på att det är borta på handtaget innanför.
För eftersom jag är så jävla övernoga med att checka på andra ställen, när ex nåt där sånt händer, så är det säkert bara jag som ens upptäckt att det var spya på låset och handtaget.

Får väl se lite positivt med detta också, personens nyckel har gått av i låset, så man inte ens kan få in sin nyckel där nu. Så man slipper iaf riskera att glömma bort det, och fastna med sin egen...



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback