[ Krämpvecka ]


Jag har rökt EN cigg idag och det var ett helvete. Det känns som att jag snart gräver ner mig alltså!!
Har för ont i halsen för att kunna röka. Håller på o blir sjuk. Bävar inför inatt :S

Kunde inte somna inatt för att halsen var så tjock att det kändes som ett körsbär satt där.
Och pga det ville hjärnan att jag skulle svälja såklart.
Och eftersom körsbäret inte existerade så kunde inget sväljas ner, och därför låg jag bara och svalde konstant automatiskt. Hatar när det blir så! Tillslut kan jag inte svälja och får nästan panik istället.
Det blir alltid så när jag är på väg att bli sjuk. Men det kom liksom från ingenstans.
Mådde ju hur bra som helst igår på dagen.

Snackade med syster i telen på väg från jobbet idag. Nån av oss har nog smittat den andra.
Hon hade precis likadant, och hon hade känt imorse när hon vaknade bara helt hux flux.

Sen har man lingonveckan och mensvärk på det! Underbart. Lovely!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback