[ Midsommar 2010 ]


Midsommarn igår var kanonmysig! Det var sån rolig stämning, ingen direkt söp utan alla bara lallade runt och tog det lugnt med drickat, Vi spelade kubb  (som jag dock glömde att dokumentera tråkig som jag är...) och Boule och bara hade det gött som fan.

Jenny hade gjort en Skitgod silltårta till sillunchen! Mattis som inte äter sill, tyckte ändå om den. Vilket Micke också sa innan :) Och vad gäller min lime-marinerade lax....
Njah.. Det var ok, men antagligen inte nåt jag kommer göra igen tror jag.
Och som tur var, så kände jag iaf inte:  "Vaarför tog jag inte kött som dom andra???:("
Haha. Så den gick ju ner då iallafall :P


Några bilder lite snabbt


Manfred med flickvännen Anette, och Linda :)



Maria, Tobbe med sin gravida flickvän Linda (Anettes syster)



Emmelie, Micke och Maria



Jag brevid värdparet :) Micke och Jenny



Linda, Mattis och jag



Tobbe och Linda slappar i gräset



Micke står i rampljuset haha



Marias ring föll ner under altanen, men Tobbe och Micke löste problemet med en stålpinne!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback