[ Scary saturday! ]


Scary thing 1)
I förmiddags  (eftermiddags för paragrafryttare) när jag stog och diskade upp lite så kom jag att tänka på filmen "House of wax" och att det var jävligt länge sen man såg den. Har sett den En gång- när den gick på bio. 2005..

Senare på kvällen såg jag till min stora förvåning att den skulle gå ikväll på kanal 6!!
Hur i hel...!? WTF?? Liksom..

Jag hade nog satt på datan men jag hade Då inte kollat tvtablåerna ännu, och jag har absolut inte sett reklam för den på tv. Har knappt kollat på tv dom senaste dagarna.. Blev nästan lite rädd då alltså..


Scary thing 2)
Ja.. att den gick ikväll dvs haha. Den är ju rätt creepy..:P


Scary thing 3)
Att The Ring 1 och 2 går ikväll! Rysarlördag verkar det som.
Men jag ska bara kolla på 2an eftersom man sett 1an till förbannelse genom åren!




Kommentarer
Postat av: luffi

låter som en toppen kväll!!!



själv var jag nere på en strand camping med min vän hos min farmor och farbror... riktigt kul! mat, vin och skratt hela natten!!

2010-06-27 @ 12:32:04
URL: http://www.luffi.se

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback