[ Tears... ]


Fy fan vad jag är ledsen.
Det här var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv känns det som.
Jag är helt knäckt!

Jag och Scrubs har precis sagt hejdå till varandra.
Har precis kollat färdigt på sista avsnittet av säsong 8.
Av slutet att döma så måste det här varit sista säsongen.
Det var som en kniv i hjärtat! Man har ju liksom blivit tjenis med gänget nu under dom här 8 åren.

Usch vad jobbigt det är! Detta var INTE riktigt vad jag hade planerat.
Kommer säkert få en snefylla imorn och sitta och fyllegråta över att Scrubs är helt slut.
Hahah..

Ska börja om från början nån dag och kolla igenom alla säsonger igen från avsnitt 1.



Kommentarer
Postat av: Ylva

Ååh, Scrubs. Gotta love Scrubs! JD är min idol, typ. Har ganska nyligen "upptäckt" Scrubs. Det är ju en helt underbar serie!

2010-06-12 @ 00:18:37
URL: http://ypple.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback