[ The big day has come.. ]


Dagen har börjat kanon so far..
Jag hade världens underbaraste dröm inatt!
Vart så jävla besviken när jag vaknade dock, men det var iaf ingen mardröm som igår natt!
Jag drömde att jag fann en liten sandkatt ute på lagret på jobbet, när jag skulle hämta en kartong!
(Vet inte om det heter så på svenska men på eng är det iaf Sandcat)
Den var så snäll, så rädd, ensam och go! Undrar om dom är så där helt bådarande i pälsen på riktigt också...? Hur som helst, det sög att komma tillbaka till verkligheten!

Sen var jag inge trött när jag vaknade.
Kom upp som ett skott och kände mig rätt bra utvilad!  *trumvirvel*
Sen kikade jag ut, inte ett moln på himlen, inte ens en prick! Blåser lite lätt och är jättesoligt!
Woooooooh!!




Så ni förstår vad jag menar med att drömmen var helt underbar!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback