[ Vems kaka? ]


Någon har spytt Precis utanför min port..
Så sjukt jävla vidrigt. Inte nog med att han/hon spytt utanför dörren så man praktiskt taget trampar i det, utan människan har dessutom kletat spya på låset, så man med andra ord är tvungen att ta i skiten för att komma ut!!

Min teori:
Idioten har varit på väg härifrån och spytt i handen -eftersom det är pyttelite på golvet innanför dörren- och sen öppnat dörren med den nerspydda handen (pucko) och sen spytt direkt utanför innan dörren hunnit gått igen.

Det positiva med det hela:
Eftersom vi bor i loftgångar så kan man använda båda portarna, gå igenom trapphusen.
Så jag är inte tvungen att gå i min port. Nu tänker jag använa B porten en stund!
Tills regnet insett att det ska skölja bort spyor och andra äckligheter...




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback