[ www.brandname-clothes.com ]



Det här är mina kommande köp!! Men vågar inte riktigt beställa ännu.
Jag vill få hem det andra innan jag kastar mig på att beställa igen, så man vet att allt gått som det ska osv osv.



Bara älskar det här paret! SKA ha!



Dom här leggingsarna ska jag också köpa. Jag är egentligen inte så förtjust i tyg som ska föreställa jeans, det får mig att påminnas om modet -99 när man sprang omkring i sånt crap (gaawh...)
Men dom här gillar jag faktiskt måste jag erkänna..
Och sen har man ju lagt på sig 'lite' extra under dom 11 åren, så jag bär inte tröjor som slutar ovanför röven idag. Så det är ingen som behöver se att det är fakejeans ;P



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback