[ Argh! Fan ta godissug!! ]


Jag håller på och dör här!!
Fattar ni vilket jävla sockerberoende jag har egentligen!

Jag satte upp ett mål i början på förra veckan om att låta bli godis fram till påsk.
Det har snart gått 6 dagar och mina nerver dansar breakdance! Det är ju sjukt!

Har rökt som en dåre ikväll bara för att ha nåt annat o göra.
Hade jag haft morötter, fine!
Hade jag haft frukt, fine!

hade jag ens haft hårt bröd hade jag kunnat knapra på det, men inte ens det har jag!

Och just därför ska det ju visas godis och chokladreklamer nonstop!
Vill Sverige att vi ska sluta som USA eller!?
Att man klassas som smal om man väger 100 pannor!

Näe fy faan!



Hade jag ens varit trött hade jag kunnat lägga mig och bara invänta nästa dag...
Men.... sover man 11 timmar bara för ATT så får jag fanimig ligga så som jag bäddat i helgen!



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har inte ätit godis på en månad och har planerat att inte äta förrän till påsk. Det har gått bra utan någon abstinens ;)

2010-03-22 @ 00:00:13
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback