[ Dag 1 (igen!) ]


Nu börjar det smala livet. Nu ska jag ta tag i mitt fett igen (ja, inte bokstavligt då)
Det har börjat öka igen, och det är inte bra, för jag ska inte tillåta mig själv det Ännu en gång.
Har redan gjort det misstaget en gång i mitt liv. Och det var Enough!

Nu åkte hopprepet fram igen. Har nu stått och hoppat i ca 15 min hittils.
Och nu är dessutom solen framme igen efter ett halvårs mörker, är gladare om dagarna och därför mer motiverad till detta påhitt.

Jag tänker inte sätta upp en målvikt (vågar inte väga mig), enda målet just nu är att jag bara ska låta bli godis fram till påsk. En normal människa klarar det, och jag är faktiskt inte onormal även om jag kan verka det emellanåt, så då borde jag klara det med.




Kommentarer
Postat av: Elliiiie

Meh! Ditt hopprep e mycket snyggare än mitt!

2010-03-16 @ 22:46:37
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, det är inte tre datorer, bara tre skärmar till samma dator. Jocke jobbar med datorer och behöver kunna göra tusen saker samtidigt. ;) så vid datorkrångel; hojta till!! Hehe

2010-03-17 @ 22:17:37
URL: http://AnnaOhlen.blogspot.com

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback