[ Hot Chip, 20 min jogging och Simpson ]


Måste faktiskt erkänna att jag är lite stolt över mig själv.
Jag bestämde mig förra veckan. Joggade förra tisdagen och i torsdags.
Hade tänkt även ta fredagen, men det blev groggar istället. Men jag gjorde i söndags.
Och nu är det ju tisdag igen och jag har precis joggat 20 min! :)

Jag står ju trots allt bara och joggar på plats, framför tvn till musik haha.

Men det funkar! Tiden går skitsnabbt. Riktigt bra musik och nåt bra på tvn.

Satte på en skitbra låt (på ca 5 min) och kollade på Simpson.
Den tog ju givetvis slut på en gång :( Men då helt plötsligt hade man ju joggat i 5 minuter!
Gjorde så 3 gånger på rad. Efter det kollade jag på Simpsons dom sista 5 minutrarna
Vips! så hade man stått 20 min utan att tänka på det. Klockrent!



Kommentarer
Postat av: Petri

Groggar som joggar hahaha Låter som min sorts träning, en cigg i mungipan, en grogg i näven sen e man i toppform :)Mvh Petri

2010-03-24 @ 20:58:17
URL: http://blogg.passagen.se/irtep86

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback