[ Impulsiv fredag! ]


Ikväll var det tänkt att jag skulle tvätta (vilket jag iofs gjorde också) , stirra mig blind på Solsidan och bara njuta av fredagen (vilket jag iofs Också gjort!)

Fick mess från Anna om jag ev ville komma ner till stan och möta dom o ta nån öl.
Har inte träffat henne på riktigt, på FÖR många månader, så jag vart riktigt taggad.
Tänkte: 'Va fan. Why not?? Bussen ner till stan tar 5 min, jag gör mig i ordning på 30 och oplanderade saker är trots allt oftast roligast!'

Vi träffades aldrig. Hennes kille skulle upp tidigt imorn så dom sket i det.
Men lika glad för det var Jag, för jag drog till Johan istället! :)
Jag, Johan och Micke hamnade på flustret, lite väl sent dock. Vi kom dit vid 01.00. Men... Jag hade riktigt kul!

Åter igen upptäckte jag hur kul det faktiskt är att inte vara dyngrak.
Good work, Mickan! Du är snart 27 år och NU inser du att man Kan ha kul utan fylla!
Jag är riktigt nöjd över kvällen trots 2 knappa timmar och 3 cider.

Fick tyvär inte träffa Anna vilket hade varit kul, men hon fick mig iaf på ett glatt fredagshumör jag inte hade räknat med! :)

Godernatter allesammans!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback