[ När började fåren lägga ägg?? ]


En kväll med Linda, Stella och Ingrid.
Vi tog en fika på Storken, där det för min del köptes en cappuccino, ost&skinkpaj och en mockaruta.
Blev så jävulskt mätt efter pajen så min efterrätt bestog av att bara -i nån slags slow-mo-, skrapa av kokosflingorna. Men gott var det, det säger jag ingenting om!

Sen gick vi på bio. Vi såg Farsan. Suverän film!
Den kommer stå i min dvdsamling så fort den finns tillgänglig :D


Idag satte jag även upp några mål som ska vara färdiga och klara till hösten.

* Åka till London och träffa Sammen
* Ta en tripp och träffa kusinvitamin (efter 10 år) och tatuera sig hos han. Om han har nån tid dvs!
* Varit på Gröna Lund för nu var det ett par år sen. Fy mig!

Det borde väl inte vara så svårt fixat va? :)


Kommentarer
Postat av: Petri

Varför inte ta en tripp i London så kanske du tror du är på grönan :) Tre flugor på smällen :)

2010-03-04 @ 12:12:49
URL: http://blogg.passagen.se/irtep86
Postat av: Mickan

Hahah aaa visst. Det vore nåt det. Ibland känns det fan som man behöver en trippjävel i nåt :/

2010-03-04 @ 22:03:02
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Anna

Grönan! Ta mig med!! ;) Var hundra år sen jag var där sist. Iaf 10... Blir dock Liseberg varje år, men grönan... Åh!!

2010-03-06 @ 06:08:43
URL: http://AnnaOhlen.blogspot.com

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback