[ None ]


Tänkte, trots att ni skiter i det, meddela att jag igår köpte en ny mascara, 2 klotljus till mina nya vägghållare, en persikofärgad sjal och ny hårspray.

Mimi hittade stenar till Johan och en present till mamma som fyllde år igår.
Eftersom våran kära mor är lite smygbimbo (trots sitt yrke som lastbilschaffis så målar hon ex läppstift varannan timme) Och även tar med sig kaffe från terminalen varje morgon, så varför inte mixtra ihop bimbo med kaffe?
En ljusrosa-svart termos med en spegel me strass-ram, på!
FUL som fan, men ändå som klippt och skuret! ;)


Nu är det typ påsk! Jag får Nästan äta godis nu. Men jag har tjuvstartat den här veckan....
Ssschyyysh...
Dont tell anybody...



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback