[ Borde kanske rensa oftare.. ]


Med tanke på att jag inte har nåt annat för mig hittils så tog jag arslet ur vagnen och rensade köksbordet.
(Good work!)

Hittade en HM katalog bland allt bråte. Erbjudanden och sånt, såg jag var fram till 2/5 så jag måste väl fått den i Mars nån gång iaf. Kanske borde rensa oftare, för först NU upptäckte jag att den inte ens var till mig!
Namnen var inte ens i närheten av varann heller så hur kunde jag missa?

Jag tog reda på om tjejen ens bor kvar i samma port, eller om det är nån gammal som bara bott i samma lgh en gång i tiden. Icke.
Hon bor kvar, så hade jag (ens lagt märke till varför jag fick en HMkatalog fast jag inte är medlem där!) märkt tidigare, så hade jag ju såklart -snäll som jag är- lämnat den rätt. Hmp... Hahah..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback