[ Dött fram till 21 ]


Det är lite jobbigt att vara singel just på lördagar och söndagar faktiskt har jag kommit på.
Det är ju just det där att jag inte går ut på hela dagen om jag inte har nåt inplanerat, för att jag ex inte kan bara gå nånstans på måfå. Jag måste ha ett mål om jag ska på promenad.
Annars är jag tillbaka hemma igen efter en halvtimme och trott att jag gått i en timme.
Så.. antagligen kommer jag inte gå ut på hela dagen idag.
Och det är just därför man då skulle vara Icke-singel!
Då hade man ju gjort nåt utan att tänka på det. Då hade man inte suttit inne en hel dag liksom.

Jävla skit att jag handlade igår!! :D




Veckans låt för vecka 21:  Nomy- Hjältar, sagan om hur det sket sig



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback