[ Gänget vid elden ]


Det var en väldigt udda kväll igår måste jag säga..
Vi lät inte regnet övervinna oss.
Mimis årliga födelsedagsfest ute i Storvad som enligt henne brukar bestå av ca 30-40 pers, fylla,, fint väder och tältning- blev igår regn, no tent, ingen direkt fylla (för min del) och bara 10-11 pers.
I början ville jag bara hem och bort därifrån.
Det SÖG verkligen, men så fort elden blivit större och varmare så var det rätt mysigt ändå.
Vi hade ju trots allt Herkules med sin gura :) Lägereldsfeeling över det hela.
För vi hade ju såklart partytält så vi fick inte så mkt regn på oss!

Men jag skippar nog nästa år.. Det här var första och sista gången jag var med hahah.
Jag är för bekväm av mig tyvärr!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja tapeten är skitsnygg! Den heter Imagine om jag inte minns fel, och finns i andra färger oxå!

Nej det är mitt vardagsrum, men jag har funderat på om det skulle va knäppt att sätta upp samma i köket faktiskt.. men jag vet inte. Hoppas du får tag på den, har för mig att den skulle utgå förut så du lär nog skynda skynda!

2010-05-09 @ 19:37:05
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback