[ I brist på annat liskom.. ]


Jag har varit väldans kreativ och aktiv idag faktiskt (förutom att jag knappt gått ut då :)
Egentligen dom senaste dagarna övht för att vara exakt..

Jag har tvättat, städat lite, diskat och tillverkat ett örhängesställ av ett papplock och metalltråd.
Blev så trött på att ha dom överallt ligga och skräpa så man får leta efter den andra varje gång man ska använda dom.



Satte upp min gamla affisch jag hade i sovrummet i förra lghn.
Döljer iaf några hål och skavanker innan jag målat om i köket!



Det omtalade örhängesstället ;) vad gör man inte liksom.



Satte upp Loke på väggen i vardagsrummet!
Passar bra där brevid den gigantiska svartvita Amsterdamtavlan.



Satte häromdagen upp Betty Booptavlan jag snodde av mamma, i innerhallen! :)
Är det bara jag som tycker det var lite coolt att sätta den i skarven så där?




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback