[ Studentskiva- NO more ]


Nu har jag dock inte varit på allt för många studentskivor i mitt liv
men den senaste jag var på, var när årgång 85 tog, vilket bara är 2 års skillnad.
Med andra ord 6 år sen!
Jag tänker aldrig mer sätta min fot på en till i mitt liv! haha.. Det var bara FÖR mkt igår!
Det grisades, lektes och skreks. Barnkalas!

Jag ångrar inte att jag gick dit, för syrran tar bara studenten en gång i sitt liv (som dom flesta andra)
Och jag ångrar heller inte att jag inte stannade kvar till kl 03 haha.


Idag var det 29 år sen Bob Marley lämnade jordklotet.
3 veckor efter att bror min föddes. För er som inte visste, tänkte jag..




Smetfull syster och hennes smetfulla kompis ser nåt väldigt intressant.
VAD vet jag inte riktigt haha..




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback