[ Förbannat jävla störande! ]


Jag kommer aldrig mer gå till bolaget 14.30 en lördag.
Jag kommer aldrig mer handla julklappar senare än 1 månad innan julafton.
Jag kommer typ aldrig mer vistas i en affär. Tacka vetja nätet.
Jag kommer för alltid att hata folk.

I synnerhet dom jävla mupparna som tycker att dom kan stå Mitt i en gång på Ica med sin vagn och bara checka av sin inköpslista. Det FINNS bättre ställen att bara stå på. Lite avsides kanske? Har dom hört talas om att det är fler folk på en mataffär samtidigt som dom eller..?

Jag skulle handla middag till ikväll. Men fick nog på alla åsnor, så jag kom bara hem med grönsaker.
Får väl bli en bulgursallad eller nåt då..


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback