[ Fuck it! ]


Märks att jag aldrig har tapetserat förut i mitt liv.. Svårare än jag trodde.
Det var inte ett dugg kul att ha 700 olika tapeter framför sig och försöka VÄLJA nån av dom.
Åh! Jag har tappat motiveringen totalt, och känns just nu som att jag bara vill skita i allt.

När man för en gångs skull verkligen ska fundera med omsorg och inte vara impulsiv (för att sen tröttna efter några veckor) så verkar ju det också gå åt helvete. Faaan.. jag orkar inteeee!!
Jag vill bara vara med i roomservice eller nåt och inte bry mig ett jävla skit!!


Och i söndags btw, provade jag pilgrimsmusslor för första gången. Kommer aldrig göra om det.
Så sant så att dom inte smakade ett dugg, men konsistensen var ju HEMSK! *ryser*


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback