[ I think the winter has come.. ]


Jävlar i min låda vad kallt det är ute idag!!
Skitkul... nu kommer man vara nerkyld fram till sängdags..
Och ännu mer skitkul är att min älskade vinterjacka nu har gett upp helt.
Har struttat runt i min gamla Koola Anna-jacka som man ser ut som en snöboll i.
Den är förvisso bra mkt varmare i denna kyla, men den är INTE fin nånstans!
Ne men USCH! Nu lät jag som Vanita i lyxfällan... "Asso.. den är för oglammig för mig" GAH!
Och mina ben har börjat o-palla kyla på sistone har jag märkt också.
Har inte haft några som helst problem förut med just benen.
Kunde gå med nylonisar och kjol i 10 minus. Men.. No more..

Man är tydligen kinkig på ålderns höst... det var ju också jävla uppiggande då..



Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar: hahahaha, självklart var jag ironisk i mitt inlägg ;) men det är inte lätt att veta alltid, det finns folk till allt. Tack för tipset ändå :)

2010-11-29 @ 20:08:28
URL: http://asahoffman.blogg.se/index.html

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback