[ Pangasius med saffran och citron ]


Tack för den svingoda maten ikväll Thess!
Kom nyss hem från Brottsunda efter en kväll hemma hos, ja precis, Thess.
Vi mumsade pangasius(eller?)fileér i saffran och citronsås med ris. Skitgott!
Jag fick tom en matlåda med mig hem, för Michelle var inte hemma idag :) Nom nom!
Vi drack kaffe i stora lass och testade varann i nostalgilåtar på Spotify.
Ex, gamla TLC hits från högstadietiden och Hit n Hide-dängor. Det var tider det haha..
TLC helt ok, men Hit n Hide... Alltså.. Vad fan lyssnade man på egentligen?? :S

Sen har jag även lyckats smöra till mig en förskottsjulklapp av pappa idag. Fast efter lön.
En ny MOBIL!! Älskade älskade pappa ♥ Bortskämd? Ja men visst ;)


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback