[ Sir Väs ]


Fan så gott jag sovit inatt... *sträcker på sig ännu en gång*
Hade sovit ungefär 4 timmar igår natt, så igår var man skapligt död.
Gick omkring med min One Piece på mig för att jag frös så förbannat!
La mig i sängen 23.30 med täcket på och bara skulle vila och värma mig.
Aah jo, tjena.. Vaknade 8.30 imorse av stereoalarmet.
Tvn stog på, fläktlampan i köket var tänd likaså lampan brevid datan, samt datan.
Det var bara att stänga av, släcka, pissa och somna om :)

Sov sen till 11. Så förutom avbrottet imorse så har jag sovit 11.5 timme inatt.
TACK, för att jag ännu inte skaffat barn.. Vill nog ha denna sovfrihet bara ett litet tag till...



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback