[ Synd att det är 2 mån kvar.. ]


Ska man vara Cruella så ska man..
Precis beställt dessa på www.evasunderklader.se. Älskar den sidan!
Och det braiga med dom är att jag förmodligen kommer kunna ha dom till min röda klänning
om jag skulle behöva. Så jag har inte köpt dom helt förgäves ändå liskom :)

Jag ska få låna ett par skor av Tove, dock svarta, men dom är iaf lite röda på hälen.
Eller ja, hon ska först o främst ta dom till jobbet så jag får kolla om dom passar.
Och gör dom det, är det bara en elegant cigarettförlängare som fattas! ;)
(och sen ska jag bara kika runt lite på skoj då efter nån vit kappa. Hittar jag inte så hittar jag inte)


Visst ja, en pongo nalle också ja... damnit..








Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback