[ Tim Burton för hela slanten ]


Har just precis -efter 5 år haha- sett  Kalle och chokladfabriken.
Varför i hela fridens namn har jag inte sett den tidigare, undrar jag?
Den var ju sådär mysigt fantasi-ig som jag gillar!

Så nej, det blir fan minuspoäng till mig för det där alltså!


Sitter och funderar på om jag ska ta och samla på mig lite Tim Burton filmer faktiskt.
Han har ju gjort många bra filmer liksom.. Edward Scissorhands, Alice i underlandet, Sleepy Hollow..
Sen har jag heller inte (Mer minuspoäng!) sett The nightmare before christmas!
Den är det ju jävligt många som gillar. Men den kan jag se imorn om jag vill.
Beställde den ihop med Kalle och chokladfabriken ;)


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback