[ Vem/Vad ska jag vara??? ]


Det är ett par månader kvar, visst..
..men i år (nästa år om rätt ska va rätt) ska jag fan vara nåt mer satsat på maskeraden!
Den senaste maskeraden bestämdes det i sista sekund pga tom plånbok och
fantasibrist att jag och mimi skulle vara hallick och trash-hora (jag fick ju va horan, självfallet..)
Det blev väldans bra, men vill verkligen planera och handla roliga saker den här ggn.

Men frågan är, vad i helvete ska jag vara???!
Har kommit på flera roliga, men insett efter 3 min att det inte är tillräckligt klockrena för
att folk ska se vad man är, eller ens utklädd. Och det suger ju..

Så Snälla! Vem du än är, hjälp mig med förslag så jag kanske kan bestämma mig i tid!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback