[ Fullspäckad dag ]


Har struttat runt på höstmarknaden i Örsa hela dagen (Går aldrig mer på en marknad i hela mitt jävla liv!) med Mimi, Johan, David och lilla Molly. Vi ledsnade rätt fort, gick ju inte att ta sig nånstans! Usch..

Jag köpte ett set med 4 glas och en karaff från Boda Nova för 69 spänn (ord. 229) Kom hem och insåg att karaffen skulle man tagit vid sidan om, och under tiden jag märkte att den inte var med i pappröret som jag trodde, åkte ett glas ur. Nu har jag 3 glas och ingen karaff... Fuuck!

Vi avslutade dagen med lite helium från Mollys ballong haha. Det där lät ju inte så snällt, men vi stog tidigare och funderade på om vi skulle köpa en och suga upp, då Mimi tycker att Då måste vi ju köpa en till Molly också annars funderar väl hon varför vi köper en till Oss. Då kom pappa D med idén att Molly får en, o vi avslutar med att suga upp den. Men hon tyckte allt det var lite roligt när vi sjöng barnsånger med tokig röst! :)

Sen åkte D och Molly hem, och vi for vidare hem till familjen Bärnsten och sen vidare hem till mamma.







Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback