[ Jag försov mig! ]


Nej men fy!! NU har jag "varit med" om spökerier!
Jag drömde om det nyss innan jag vaknade! Fan va snuskigt, och ja, jag var rädd som fan!
Och för övrigt så fick jag INTE ligga o sova då heller.
Hade tvättstuga kl 12. Och just Idag var det viktigt som fan att verkligen ha dom där 3 timmarna!!
Men nej, vi försover oss.. Fixade iordning tvätten strax innan 11. La mig igen och skulle vila ögonen.
Yeah right..

Och vaknade nu 12.40 av grannens musik. För en gångs skull är jag tacksam för det. Släpade mig ner till tvättstugan som en zombie.

Angående drömmen. Jag låg i en säng och hajade till att gardinen svävade en bit ovanför golvet. Kollade åt sidan och såg att några garderober (i vilket rum jag var har jag fan ingen aning) var flyttade flera meter. Det är det enda jag minns, men det var äckligt!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback