[ Dårfinkar & Dönickar ]


Jag köpte Dårfinkar&Dönickar när jag var på Ica idag :)
Den gamla 80tals-serien hade man ju nästan glömt bort liksom. Det var ju inte nå vidare mycket man kom ihåg från den. Kändes nästan som att börja kolla från ruta 1 igen. Har inte sett den på iaf 16-17 år!
Men den är ju bra! Som alla dom där gamla klassikerna man minns från barnsben!

Och pga att jag kikade in på Veronicas blogg nyss så blev jag riktigt sugen på mannagrynsgröt nu också!
Hmm...:/  Jag har inga mannagryn. Känner verkligen inte heller för att springa och köpa bara Det. Damn..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det är supergott.

Mannagryndpudding gör man på gröt.

Vispar i nåt ägg,lite socker och russin.

Saftsoppa el sylt till

2010-09-02 @ 21:01:59
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback