[ Fröken Gnällgranne ]


Jag kan tycka lite, varför flyttar man till en loftgång om man är så jävla rädd för insyn att man har persiennerna nere den största delen av dygnet..?
Dom vart väl inte tvingade att flytta till just en loftgångslght?
Visste dom inte innan att folk kommer gå 1 dm utanför fönstret?
Jag vet nu inte hur många lägenheter det är på min våning, men låt säga att det är 20 st.
Då är det ca 16 stycken som har persiennerna nere nästan hela tiden.

Jag själv klarar iaf inte av att ha dom nere jämt, det får mig att känna som att jag bor i en jävla knarkarkvart...

Men men... alla är vi olika..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback