[ Fröken helt Borta ]


Som Johanna sa: Ja, vad har du lärt dig idag då Mickan?

Att alltid byta kanal/stänga av tvn efter jag kollat på film! Hahah!
Kollade på en film som slutade runt 21.30 och efter det satte jag på mute och satte mig vid datan. Och blev kvar här. Gick ut i köket nyss och skulle ställa in matlådan. Kommer tillbaka och ser världens jävla porrakt i tvrutan!!

Just det... Tv1000.. P-rullar efter kl 00 på nätterna haha.
Jag vart så jävla paff och överrumplad att jag bara stog och gapade en stund innan jag kom på vad en fjärrkontroll, och 'byta kanal' vad för något. Snacka om att vara inne i datan när jag inte lagt märke till det på nåt sätt.

Nej, jag har inga problem med porrfilmer, tvärtom, men känner jag för att kika på en, så har jag iaf persiennerna nere! Vi har ju två st höghus på varsin sida av loftgågen och dom ser RAKT ner i våra fönster.

Sa jag att jag har tvn precis i fönstret...?



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback