[ Miss Sleepyhead ]


Natten till igår sov jag 12 timmar (från typ 2.30 - 14.30) men var trött vid 01 inatt.
La mig en stund senare och somnade inom 10 minuter. Sov till strax innan kl 13 idag.
Det känns som att min kropp behöver sömn just nu..:)

Satt och tänkte på igår, så som jag mådde igårkväll, kommer jag nog aldrig skaffa barn.
Jag tänke på dom ensamstående stackarna, eller dom med barn övht, när man är sjuk och vill vila hela tiden!
Fy faaan.... Sen jag fick min ahaupplevelse för några månader sen, blir jag mer och mer anti till att vilja ha barn för varje dag som går. Nästan tur att jag inte har nån pappa för det..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback