[ Modelhouse, kusindejt och kompisdejt! ]


Fan nu är det inte många timmar kvar!! :)
Och jag har precis hittat mina outfits för morgondagen. Damn vad skönt, då slapp jag det problemet imorgon bitti när jag inte har nån annan tid än att göra mig i ordning. Ska försöka få Wille att posa med mig, så kan vi ge en bild till mamma och mormor&morfar i julklapp. Och det problemet också löst.. tack säger jag..

Sen på eftermiddagen hoppas jag på en dejt med Satu (FIXA BARNVAKT FÖR TUSAN!!!) och lite ännu senare på dagen drar vi och träffar Adam på ANT i gamla stan. Yey! Fullspäckad lördag, javisst!
Men vi gillar't serni ;)

Nu BÖR jag hoppa i säng annars förlåter jag aldrig mig själv för att jag är trött imorn. Natt!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback