[ En present från Italien anlände idag ]


Förra fredagen ringde mamma (ifrån hotellrummet i Neapel) och härjade om att hon hade hittat skitsnygga jackor för 100 spänn! Hon hade köpt en till Mimi och frågade då om jag också ville ha en.

Fanns i grått, svart och mörkblått. Ja men varför inte tänkte jag.
Ser den helt åt helvete ut kan jag väl bara lägga ut den på tradera då. Trodde jag, ja...

Den visade sig ju faktiskt vara riktigt snygg! :) Lovely.



                                        
                                 Den ser lite skrynkligare ut på bilden än vad den egentligen är


                          
                                       
                      Ja, jag hade varit vaken i ca en timme. Då brukar man inte vara så fräsch..




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback