[ Dagen innan dagen innan dagen innan lön ]


Kläder på rean is good shit! På Gina Tricot.
Lite snett och vint kan det vara, men det får man allt räkna med när det kostar 49 spänn.
Tanktop och en Mikaela-tunic *trumvirvel* båda två 49 spänn styck. Tankisen sned utav bara helvete.
Men det gör inget, för det fanns bara en (EN!) kvar och i just den storleken jag vill ha på dom.
Så inte fan gråter jag för det om 100 år heller! Oh hell no..









Mikaela ;)  Och nu vet ni min storlek med. Hallelujah!





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja alla vet vi att män har lite för mycket stolthet över sina könsorgan.. :)



Snyggt linne, jag älskar såna där lite sladdriga toppar! (skyndar till hemsidan..)

2011-02-22 @ 21:35:29
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback