[ Jag vill också.. ]


Det här kan komma att låta en smula konstigt och helt wacko nu. Men..
...jag vill också vara med i Big Brother ju!!

Jag skulle inte vara rätt person att vara med där, och skulle aldrig göra det men man blir bra sugen alltså.
Dom verkar ha så roligt! Visst, dom har ju sina motgångar dom med såklart, men för det mesta har dom ju
bara skitkul hela tiden med uppdrag och biktande och festande osv osv. Faaan...

Hade man inte varit så jävla mesig, så hade jag sökt direkt alltså! Om man skulle göra bort sig i tv, so?
Det finns väl värre saker att springa runt och oroa sig för. Kan jag tycka. Ibland..



Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

Anmäl dig nästa år då? Om det nu kommer vara något då ;)

2011-02-22 @ 00:01:06
URL: http://louiseewing.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hej Mickan !

Hittade din blogg via Annas;-)

Det sa jag och Tess med igår, att man skulle ha gjort sånt innan man fick barn.

Zandra/gammal/ny granne med Tess

2011-02-22 @ 10:11:46
URL: http://zandraj.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback