[ Varför har jag glömt Daniel Lemma?? ]


Ibland undrar jag tammefan vart jag är nånstans. Vart jag är ute och cyklar nånstans liksom.
Den här Daniel Lemma. Man minns ju låten If I used to love you från Jalla Jalla! och jag älskade den låten och spelade in den på band på den tiden och malde den 10 ggr i rad varje dag ungefär i några veckor hahah.

Men sen då? Visst, att man Då inte kunde lyssna på andra låtar med han (om man inte ville köpa skivan dvs) förstår jag ju, men varför har jag inte lyssnat på han nu på senare år när man kunnat ladda ner, och spotify uppfunnits?? Insåg just att han har en till låt som jag nu blev helt förälskad i. Haze. Och den verkar vara från samma album som den första.


Nu måste jag ge upp detta, måste göra mig i ordning för att möta upp mimi och mamma senare.  Tjing!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja lagom bok för mig.

Korta kapitel och snabbläst :-)

2011-03-03 @ 15:49:14
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback