[ Där är hon som.. ]


Jag måste skaffa mig ett sexliv nu. Jag är för bitter nu. Och det är sexbristen som det hänger på. Man är en bitterfitta utan sexliv. Så är det. Halva min dag förstördes pga att jag försov mig pga att en plogbil härjade satan inatt så jag inte kunde somna. Visst, det är jävligt irriterande och man kan vara sne, men att vara så arg för det när man kommer till jobbet så man är på väg att gråta, så måste det ske nån förändring. Jag kan inte vara singel längre nu. Jag måste sluta nu att vara så förbannat jävla feg och mesig i alla lägen! Vad är jag rädd för liksom? Är jag ens rädd? Eller vad är det frågan om? Vad får jag ut av mitt liv genom att vara en arg surkärring utan nån som helst närhet. Vad får jag ut av en fucking dildo?! Inget! 5 trevliga minutrar! (som för övrigt inte ens är trevliga längre)

Det är inge kul längre.. Jag vill inte längre vara 'Hon som' det kommer pratas om; Där är hon som inte haft nån på över 10 år. Där är hon som är så jävla blyg. Undrar om den där tjejen ens haft nån alls??

Osv osv..


Trevlig helg!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback