[ Original verkar inte finnas längre ]


Men vad har dom gjort med min blåbärssoppa!?? Den smakar inte alls som den gjorde sist jag köpte!
Varför ska dom ändra på tammefan allting!? Inget kan få ha sin gamla originalsmak eller design kvar.
Finns det Nåt som ser likadant ut, från sin originaltid ex 80talet?
Men det står dock inget på framsidan om att smaken skulle blivit ändrad eller så.
Står endast att den är C-vitaminrik.. Och det har stått där dom senaste åren jag köpt den.
Absolut inte äcklig, men det är INTE samma smak! Inte den smaken jag haft sen jag var 7 år!
Detta ogillas skarpt! Förhoppningsvis är det bara just den sändningen kanske. Eller bara min tetra just..


Måste slänga mig i in i duschen nu! Ciao!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det där har jag också varit med om men det var något annat... jo, just det, lakritsnapparna var det ju! De smakade helt plötsligt annorlunda tyckte jag, trots att det inte heller stod något om ny smak. Sånt är bara en besvikelse, så fattar inte varför de måste ändra.



sv: Haha, kan vara lätt att missa ibland :P Men förbaskat snyggt är det med canvas iaf :)

2011-01-08 @ 20:22:21
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback