[ Förändring på måndag ]


Nu är det dags igen. För denna frilla! På måndag! Hö hö hö







Jag har klippt mig en gång tidigare efter den här bilden och stortrivdes då!
Det är ett faktum, man ska inte beskriva själv hur man vill ha det. Det funkar inte.
Man sabbar sig alltid på ett eller annat sätt, och det blir ändå inte som man tänkt.
Jag visade bara bilden och sa;  -Klipp bara så här som bilden visar. Jag litar på dig!
Och jag vill minnas att det såg tillräckligt exakt ut som bilden direkt efter hon var klar.
(Jag hade ju inte lika långt hår innan så det kunde ju inte bli EXAKT så där såklart)


Och så här såg det ut när jag var tvungen att fixa till frisyren själv.
Då såg det inte likadant ut, men jag älskade frillan hur som helst!




Thessan och jag. Nej jag har inte linser på mig. Det är solen som gjorde ena mitt öga sådär.
Sen kopierades det andra i photoshop så att det skulle bli likadant på båda. Men det är häftigt. Inte sant?




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback