[ Äg dom nu för fan! ]


Ja, det ÄR faktiskt så illa att jag inte hört Swingflys Me and my drum förens alldeles nyss.
Jag såg inte dom två första uttagningarna av melodifestivalen. Jag ville inte kära ner mig i nån låt, för att sen
vilja slå ner hela svenska folket eftersom folk röstar som arslen iaf. För det gör vi i detta land tyvärr..

Ja precis, jag är fortfarande bitter över förra årets äckliga jävla bidrag..
Men jag har försökt hitta Me and my drum hur som helst, men jag har varit för sent ute, jag har hittat länkar hit och dit men när jag väl gått in på dom så har videon tagits bort av Svt och jada jada.

Men NU så. Nu finns den ju på spotify!
Och den SKA banne mig först och främst vinna på lördag och sen äga hela Europa! Vilken skön låt!


Tack för mig.




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback