[ Ett bra köp! :) ]


Igår hade jag något mörkblått och fint i brevlådan när jag kom hem :)
Det var ritktigt snyggt, linnet, i verkligheten! Kedjan var tjockare än den ser ut på bilden i inlägget nedan.

Men bara ett litet problem..

Det visade sig att ryggen var mycket barare än man kan tro. Därför måste jag kila ner mer i vikt haha.
Storleken var det inte alls nåt problem med, hade nästan kunnat ta en strl mindre (HÖR OCH HÄPNA!) men just det där med ryggen.. Valkarna på ryggen bara flödade, höll jag på att säga. Hahah..

Och sen syntes ju dom flesta varianter av bh:ar rätt mycket i den.
Så jag är nog tvungen att ha en bikiniöverdel under när jag ska använda den sen.


Men jag tänker INTE returnera! Icke!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback