[ Mot smalare tider.. ]


Imorn är det vägningstajm igen :)
För två söndagar sen vägde jag ganska precis 69 kg.
Förra söndagen vägde jag 68.3 kg.

Och den här veckan har jag varit jätteduktig faktiskt!
Jag har inte ätit Nånting alls förutom en massa frukt mellan måltiderna.
Jag har som vanligt gått till och från jobbet varje dag, men det gör jag ju alltid.
Jag har gjort några situps om kvällarna.
Absolut inte gjort många, men det är alltid bättre än noll.

Och slutligen, jag har inte haft socker i kaffet på hela veckan!


Just nu känner jag mig bara äcklad vid tanken på en sötsliskig Harribonapp.
Och jag åt inte ens IGÅR (en fredag!) nåt annat än middagen. Inte ens en frukt blev det!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

SV: Ahmen jag vet.. jag är en seg jävel bara :)



Lycka till med viktminskningen! Fast jag tycker inte 69 kg låter speciellt mycket måste jag säga.. Jag vägde 65 kg för några år sen och fick likförbannat höra att jag såg ut som en jäkla spätta! Jag kanske är lite längre iofs.. Men jag tycker du är lagom iaf! :)

2011-03-20 @ 16:11:47
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback