[ Ska det bli London i År då..? ]


Vi alla vet ju...

...att jag har för vana att skrika och härja som fan innan jag ens vet 100 % om saker och ting blir av..
Så därför ger jag fan i det nu.

Istället talar jag bara om att jag har frågat Mimi om vi ska fara till London i påsk.
Jag har tagit en dag ledigt bland alla röda dagar. En liten weekend. Hälsa på Jossi och Samantha.
Det vore nåt det.. Och pengar har jag, inte nu dock men om jag vet att jag ska åka och dessutom så pass
nära inpå så kommer jag vara benhård, spara spara spara!

Det är bara sällskap som krisar. Ett sällskap som antingen redan har pengarna, eller vill och kan spara.




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback